IT & Business Blog

Praktični savjeti i rješenja za sigurnije i učinkovitije poslovanje

it zaštitia

IT pravila za zaštitu vašeg poslovanja

Zaposlenici su jedna od najvećih sigurnosnih rupa. Ne postoji sigurna metoda za sprečavanje ljudske pogreške, zbog čega su greške zaposlenika jedan od najčešćih uzroka narušavanja sigurnosti. Kako biste smanjili potencijalne rizike, predložili smo nekoliko IT pravila koje biste trebali implementirati kako biste zaštitili svoje poslovanje.

Internet

U današnjem poslovnom svijetu zaposlenici puno vremena provode na internetu. Da biste osigurali da vaše poslovanje nije ugroženo, potrebna su vam jasna web-pravila. Pravila moraju ograničiti uporabu interneta samo u poslovne svrhe, zabraniti neovlaštena preuzimanja i ograničiti pristup osobnim porukama e-pošte na uređajima tvrtke.


E-mail

Baš kao i gore navedene internetske politike, račune e-pošte tvrtke treba koristiti samo za poslovnu upotrebu. To znači da vaši zaposlenici nikada ne bi trebali koristiti ga za slanje osobnih datoteka, prosljeđivanje linkova ili obavljanje bilo koje vrste poslovnih aktivnosti izvan njihove specifične funkcije. Osim toga, razmislite o uvođenju standardnog potpisa e-pošte za sve zaposlenike. Time ne samo da pojačavate brand svoje tvrtke na svim odlaznim porukama e-pošte, već i olakšava prepoznavanje poruka drugih zaposlenika, čime se sprečava krađa identiteta.


Lozinke

Iznova i iznova svi smo čuli važnost jake lozinke. I to isto načelo treba primijeniti i na vaše zaposlenike. Razlog je prilično jednostavan. Mnogi će zaposlenici koristiti lozinke koje se lako probiju za svoje poslovne račune. Da biste potaknuli zaposlenike na stvaranje jakih lozinki, vaša pravila bi ih trebala uputiti da u svoje lozinke uključe posebne znakove, velika i mala slova te brojeve.

 

Podaci

Bez obzira na to dopuštate li zaposlenicima da rade na svojim vlastitim uređajima, kao što je pametni telefoni ili tableti, važno je imati pravila o vlastitom uređaju. Ako vaši zaposlenici nisu svjesni vašeg stava o donošenju vlastitih uređaja, neki će sigurno pretpostaviti da mogu obavljati radne zadatke na svom osobnom prijenosnom računalu ili tabletu. Imajte politiku o donošenju vlastitih uređaja i stavite ih u priručnik zaposlenika. Osim toga, pobrinite se da objasnite da su podaci na bilo kojoj radnoj stanici poslovna imovina. To znači da zaposlenici ne smiju uklanjati ili kopirati podatke bez vašeg odobrenja.

Nadamo se da će ove četiri politike osvijetliti najbolje sigurnosne prakse u industriji. Ako želite više savjeta ili ste zainteresirani za sigurnosnu reviziju svoje tvrtke, nazovite nas.

Imate pitanje ili tražite IT rješenje?

Pošaljite nam upit ili zatražite povratni poziv – naš tim će vam se javiti u najkraćem roku.
Ili nas jednostavno kontaktirajte direktno: 📞 +385 98 397 399

Imnet d.o.o.
 
Ured Sesvete:
+385 98 397 399

Ured Bjelovar:
+385 98 980 51 55

IT telefonska podrška:
060 600 000
(t:0,93€-m:1,12€ /min.)

Ugovorni korisnici:
+385 98 30 77 30

 

Postavke kolačića
Koristimo kolačiće kako bismo vam omogućili najbolje iskustvo na našoj web stranici. Ako odbijete korištenje kolačića, stranica možda neće funkcionirati kako je predviđeno. Za nastavak odaberite svoje postavke i kliknite na SPREMI POSTAVKE.
Prihvati sve
Odbij sve
Analitički
Alati koji se koriste za analizu podataka kako bi se mjerila učinkovitost web stranice i razumjelo njezino funkcioniranje.
Analitika
Prihvati
Odbij
Google Analytics
Prihvati
Odbij
Marketinški
Skup tehnika namijenjenih komercijalnoj strategiji, a posebno istraživanju tržišta.
Google
Prihvati
Odbij
Oglašavanje
Ako prihvatite, oglasi na stranici bit će prilagođeni vašim interesima i preferencijama.
Google Ad
Prihvati
Odbij
Spremi postavke