IT rješenja za knjigovodstvene urede
Pouzdana podrška i rješenja za siguran rad, zaštitu podataka i neometano vođenje poslovnih knjiga
IT izazovi u knjigovodstvenim uredima
Knjigovodstveni uredi svakodnevno rade s velikim količinama osjetljivih podataka, strogim rokovima i specijaliziranim programima. Pouzdanost računala i IT sustava u tom je okruženju presudna jer svaki zastoj može značiti kašnjenje, nezadovoljne klijente ili financijske posljedice.
Upravo u kritičnim trenucima kada treba predati PDV, završiti obračun plaća ili poslati mjesečne i godišnje izvještaje tehnički problemi mogu potpuno blokirati rad ureda. Sporije računalo, pad sustava ili gubitak podataka ne znače samo frustraciju, nego i rizik za vaše poslovanje i reputaciju kod klijenata.
Zato je za knjigovodstvene urede ključno imati stabilan, siguran i dobro održavan IT sustav koji omogućava nesmetan rad, čuvanje povjerljivih podataka i brzu reakciju u slučaju bilo kakvog problema.
Najčešći IT problemi u knjigovodstvenim uredima
Iako se knjigovodstveni uredi prvenstveno bave brojkama i izvještajima, u praksi njihov rad ovisi o stabilnosti računala, mreže i aplikacija. Kada IT sustav zakaže, cijeli ured staje bez obzira na stručnost zaposlenika.
Spor rad računala
Zastoji baš kada je potrebna brzina i pouzdanost
Sigurnosni rizici
Osjetljivi financijski podaci nezaštićeni od virusa i napada
Gubitak dokumenata
Nedostatak sigurnosnih kopija i pouzdane pohrane
Problemi s mrežom
Prekidi u povezivanju s aplikacijama i bazama podataka
Kašnjenje u radu
Tehnički kvarovi u kritičnim trenucima (predaja PDV-a, obračun plaća)
Nedostatak brze podrške
Predugo čekanje na rješenje problema
Naša IT rješenja za knjigovodstvene urede
Kako bi knjigovodstveni ured mogao raditi bez zastoja, potrebno je imati IT sustav koji je stabilan, siguran i prilagođen specifičnim potrebama djelatnosti. Naša rješenja osmišljena su upravo za izazove s kojima se knjigovođe svakodnevno susreću, od sporih računala i problema s pisačima do sigurnosti podataka i upravljanja certifikatima.
Brza i pouzdana IT podrška
Rješavamo kvarove na daljinu ili dolazimo na lokaciju, kako bi rad u uredu tekao bez zastoja
Sigurnost podataka
Postavljamo antivirusnu zaštitu, firewall i sigurnosne politike kako bi osjetljivi financijski podaci uvijek bili zaštićeni
Backup i oporavak podataka
Implementiramo automatske sigurnosne kopije (lokalne i cloud) te osiguravamo brzi povrat podataka u slučaju gubitka
Pisači i skeneri
Instalacija, povezivanje i softversko podešavanje pisača i skenera, jer svako knjigovodstvo ovisi o ispravnom ispisu i skeniranju dokumenata
Certifikati za banke, FINA-u i ePoreznu
Instalacija i obnova digitalnih certifikata, pomoć pri konfiguraciji i rješavanje problema kako biste uvijek mogli obavljati transakcije i predaje
Microsoft 365 rješenja
Migracija e-maila, OneDrive za sigurno dijeljenje dokumenata i Teams za bolju suradnju u uredu ili na daljinu
Primjer iz prakse – problem s mrežnim printerom
Najbolje se vidi na konkretnim situacijama koliko pravovremena IT podrška znači u svakodnevnom radu knjigovodstvenog ureda.
Ovo su tipični primjeri problema koji mogu zaustaviti cijeli ured i kako ih rješavamo brzo i trajno.
Petak, kraj radnog tjedna sve završeno i isprintano na vrijeme. Nakon vikenda, u ponedjeljak ujutro, zaposlenici dolaze na posao i otkrivaju da mrežni printer više ne radi. Panika raste jer klijenti čekaju izvještaje, a ništa se ne može ispisati.
Petak, kraj radnog tjedna sve završeno i isprintano na vrijeme. Nakon vikenda, u ponedjeljak ujutro, zaposlenici dolaze na posao i otkrivaju da mrežni printer više ne radi. Panika raste jer klijenti čekaju izvještaje, a ništa se ne može ispisati.
Naš tim je udaljenim pristupom dijagnosticirao problem i odmah postavio fiksnu IP adresu za mrežni printer, kako se situacija više ne bi ponovila. Dodatno smo optimizirali mrežne postavke i provjerili konfiguraciju svih uređaja u uredu.
Naš tim je udaljenim pristupom dijagnosticirao problem i odmah postavio fiksnu IP adresu za mrežni printer, kako se situacija više ne bi ponovila. Dodatno smo optimizirali mrežne postavke i provjerili konfiguraciju svih uređaja u uredu.
Ured je u manje od sat vremena ponovno normalno radio. Zaposlenici su mogli ispisati potrebne dokumente bez dodatnog stresa, a vlasnici ureda dobili su sigurnost da ovakvi kvarovi više neće ometati rad.
Ured je u manje od sat vremena ponovno normalno radio. Zaposlenici su mogli ispisati potrebne dokumente bez dodatnog stresa, a vlasnici ureda dobili su sigurnost da ovakvi kvarovi više neće ometati rad.
Kasnije se ispostavilo da je printer bio postavljen na DHCP, preko vikenda istekao je lease time IP adrese, printer je dobio novu adresu i postao “nevidljiv” za sva računala u mreži.
Česta pitanja knjigovodstvenih ureda
Knjigovodstveni uredi često imaju slične nedoumice kada je u pitanju IT podrška, od toga kako funkcionira udaljena pomoć, do sigurnosti podataka i održavanja certifikata.
Zato smo pripremili odgovore na najčešća pitanja kako biste odmah znali što možete očekivati od naše suradnje.
Radite li podršku samo na daljinu ili dolazite i na lokaciju? Većinu problema rješavamo udaljeno u roku od nekoliko minuta. Ako se problem ne može otkloniti online, dolazimo u vaše prostorije i obavljamo potrebne intervencije.
Radite li podršku samo na daljinu ili dolazite i na lokaciju? Većinu problema rješavamo udaljeno u roku od nekoliko minuta. Ako se problem ne može otkloniti online, dolazimo u vaše prostorije i obavljamo potrebne intervencije.
Možete li nam pomoći s instalacijom i obnovom digitalnih certifikata? Da. Brinemo o cijelom procesu, od instalacije na računala do obnove prije isteka, kako bi izbjegli prekide rada.
Možete li nam pomoći s instalacijom i obnovom digitalnih certifikata? Da. Brinemo o cijelom procesu, od instalacije na računala do obnove prije isteka, kako bi izbjegli prekide rada.
Što ako nam računala počnu usporavati baš u kritičnim trenucima (npr. predaja PDV-a)? Naš tim osigurava redovito održavanje i optimizaciju računala, a u slučaju problema interveniramo odmah, tako da nema zastoja kada je najkritičnije.
Što ako nam računala počnu usporavati baš u kritičnim trenucima (npr. predaja PDV-a)? Naš tim osigurava redovito održavanje i optimizaciju računala, a u slučaju problema interveniramo odmah, tako da nema zastoja kada je najkritičnije.
Pomažete li i s pisačima, skenerima i programima koje koristimo? Da, uključujući instalaciju, konfiguraciju i povezivanje pisača, skenera i specijaliziranih programa koje koriste knjigovodstveni uredi.
Pomažete li i s pisačima, skenerima i programima koje koristimo? Da, uključujući instalaciju, konfiguraciju i povezivanje pisača, skenera i specijaliziranih programa koje koriste knjigovodstveni uredi.
Možemo li imati ugovorenu mjesečnu podršku ili radite samo jednokratne intervencije? Nudimo oba modela. Možete nas angažirati jednokratno, ali većina klijenata bira mjesečne pakete jer tako dobivaju prioritetnu podršku i manji trošak po intervenciji.
Možemo li imati ugovorenu mjesečnu podršku ili radite samo jednokratne intervencije? Nudimo oba modela. Možete nas angažirati jednokratno, ali većina klijenata bira mjesečne pakete jer tako dobivaju prioritetnu podršku i manji trošak po intervenciji.
Ne čekajte kvar – osigurajte stabilan rad svog knjigovodstvenog ureda
Svaki zastoj u radu računala ili gubitak pristupa certifikatima može značiti propušten rok i nezadovoljne klijente.
S našom IT podrškom knjigovodstveni ured radi sigurno, stabilno i bez prekida.
Kontaktirajte nas već danas i saznajte kako možemo postati vaš pouzdani IT partner.
📩 Ispunite obrazac u nastavku bez ikakvih obaveza, naš tim će vam se povratno javiti i predložiti najbolje rješenje za vaše poslovanje.