Blog

Savjeti iz IT svijeta

windows 11 poboljšanja

Windows 11: Nove značajke i poboljšanja

Windows 11 je Microsoftov nasljednik njihovog iznimno uspješnog Windows 10 operativnog sustava (OS). Pogledajmo poboljšanja novog OS-a koja bi se mogla pokazati korisnima za vaše poslovanje.

Sigurnosne značajke

Windows 11 nastavlja ono što je radio njegov prethodnik, a to je pružanje aplikacija koje povećavaju sigurnost i daju kontrolu nad postavkama sigurnosti i privatnosti.

Sigurnosne osnove

Sigurnosni zahtjevi razlikuju se među različitim industrijama i organizacijama. Na primjer, bolnica mora održavati privatnost zdravstvenih podataka pacijenata, dok bi proizvođač telefona želio zaštititi odjel za istraživanje i razvoj. S obzirom na mnoštvo kontrola koje treba postaviti, sigurnosne osnove pomažu tvrtkama da konfiguriraju vlastite precizne sigurnosne postavke i primjenjuju industrijske standarde.


Sigurnost Windows aplikacija

Kada se otvore aplikacije i datoteke sa zlonamjernim softverom, zlonamjerni se kod može izvršiti uz bezopasno programiranje. Microsoft je itekako svjestan kako hakeri zloupotrebljavaju Office makronaredbe i pretvaraju ih u kibernetičke napade, pa je razvio sigurnost Windows aplikacija kako bi spriječio takve prijetnje.


Microsoft Defender za Endpoint i Endpoint Manager

Defender za Endpoint je sigurnosna platforma koja štiti mreže otkrivanjem, analizom i odgovorom na sve vrste kibernetičkih prijetnji. S druge strane, Endpoint Manager je administrativni alat za provođenje pravila usklađenosti sa sigurnošću na svim uređajima u vašoj mreži. Pomaže IT administratoru spriječiti curenje podataka i smanjiti njihov utjecaj izolacijom ugroženih uređaja.


Windows Hello for Business

Kao sigurnosni alat, lozinke su zastarjele jer ih je lako ukrasti. Windows Hello for Business štiti vašu organizaciju na razini krajnjeg korisnika zamjenom lozinki biometrijskim podacima ili PIN-ovima koji se čuvaju lokalno na uređajima korisnika.


Virtual desktops

Bilo da zaposlenici koriste vlastita računala ili računala u vlasništvu tvrtke, obično se koriste za poslovne i privatne zadatke. Privatne aplikacije, datoteke i aktivnosti povećavaju izloženost vaše organizacije rizicima kibernetičke sigurnosti, dok je i obrnuto: poslovne aplikacije, datoteke i aktivnosti također mogu izložiti osobne račune zaposlenika rizicima kibernetičke sigurnosti.

Virtual desktops omogućava da korisnici mogu podijeliti profesionalna i osobna računala stvaranjem zasebne radne površine za svaku od njih. Ovo razdvajanje pomaže ograničiti utjecaj događaja kibernetičke sigurnosti na zahvaćenu radnu površinu. Osim toga, raspodjela ima dodatnu prednost jer pomaže zaposlenicima da izbjegnu osobne smetnje dok su na poslu i da se odvoje od posla kada im je smjena gotova.


Widgeti

Ako postoje informacije koje redovito pratite, kao što su vijesti i vremenska prognoza, bilo bi zgodno da ih možete otvoriti samo jednim klikom. Za to služe Widgeti. Jednostavno kliknite na njegovu ikonu na programskoj traci da biste pristupili svom vlastitom prilagođenom feedu podataka — nema potrebe za ručno pretraživanjem u web-preglednicima.
Widgeti također mogu sadržavati male aplikacije poput kalendara i kalkulatora. Te su aplikacije spremne za korištenje i ne moraju se zasebno pokretati.


Snap layouts

Snap layouts omogućuju korisnicima da rasporede prozore aplikacija kada koriste više aplikacija istovremeno na jednom zaslonu. Za ilustraciju, analitičar podataka može postaviti dva izvora podataka na lijevu stranu zaslona dok rade na svom izvješću u proračunskoj tablici s desne strane.

Korisnici mogu spremiti određeno grupiranje aplikacija ili raspored u Snap grupu. To znači da mogu spremiti Snap grupu za svaki zadatak koji zahtijeva drugačiji skup aplikacija. Stoga, kada korisnik želi izvršiti određeni zadatak, može jednostavno otvoriti povezanu Snap grupu kako bi odabrao aplikacije koje su im potrebne za taj zadatak. To je mnogo brže od otvaranja pojedinačnih aplikacija i postavljanja željenog izgleda svaki put. Nadalje, ako je korisnik stvorio više Snap grupa, može se lako prebaciti na drugu grupu kada mora izvršiti drugi zadatak.


Power Automate

Uz Power Automate, korisnici koji praktički nemaju iskustva u kodiranju mogu iskoristiti robotsku automatizaciju procesa ili RPA kako bi automatizirali procese koji se ponavljaju i uvelike olakšali svoje radne zadatke. Sve što korisnik treba učiniti je odabrati između više od 400 unaprijed pripremljenih radnji Power Automate i koristiti snimač za praćenje funkcija tipkovnice i radnji miša. Za ilustraciju, možete izraditi automatizirana upozorenja e-pošte koja obavještavaju vaš tim svaki put kada klijent pošalje obrazac ili možete automatski postaviti narudžbe kad zalihe prijeđu pragove minimalne količine.

Ako želite implementirati Windows 11 u svojoj organizaciji ili vas zanima održavanje Windowsa 10 dopustite našim IT stručnjacima da vam pomognu. Pošaljite nam upit o vašim poslovnim zahtjevima već danas.