Blog

Savjeti iz IT svijeta

google task

Pratite rad s Google Tasks zadacima

Vlasnici malih i srednjih poduzeća vode užurban život. Uvijek postoji zadatak koji treba što prije obaviti i potrebno je skrenuti pažnju na njega. Zahvaljujući Google Tasks zadacima, praćenje svakodnevnih obaveza jednostavno je i lagano. Saznajte kako ova aplikacija može povećati vašu produktivnost.


Što su Google Tasks zadaci?

Google Tasks je aplikacija obveza koja je povezana s vašim Gmail računom i Google kalendarom. Pomoću Google zadataka možete stvoriti popise obaveza za dan, tjedan, mjesec ili godinu. Također možete dodati bilješke za pružanje više detalja svakom zadatku kao i postavljanje podsjetnika tako da nikad ne propustite rok. Svi popisi koje stvorite pohranjeni su u oblaku, osiguravajući vam da im možete pristupiti na bilo kojem uređaju povezanom s internetom kad god i gdje god.


Kako se koriste Google Tasks zadaci?

Na računalu možete lako pristupiti Google zadacima putem pristigle pošte na Gmailu. Kada otvorite Gmail, vidjet ćete na vrhu s desne strane ikonu s devet točkica. Kliknite, a zatim odaberite plavu ikonu na kojoj piše kalendar kako biste pokrenuli Google zadatke.

Da biste stvorili novi zadatak, jednostavno kliknite na određeni datum i vrijeme i odaberite zadatak i naslov zadatka koji će se prikazati u kalendaru. Da biste uredili pojedinosti zadatka, dodali opis ili promijenili datum, kliknite na već postojeći zadatak i odaberite uredi (predstavljeno ikonom olovke). Također možete desnom tipkom miša kliknuti zadatak i iz izbornika odabrati kada je zadatak završen.

Listu zadataka možete vidjeti klikom na plavu ikonu precrtanu s bijelom trakom na desnoj strani ekrana. Nakon što dovršite zadatak, povucite pokazivač miša iznad kružne ikone pored zadatka. Ovo će krug pretvoriti u kvačicu, a klikom na ovaj zadatak će se završiti i ukloniti ga s popisa. Ako slučajno označite zadatak sa svog popisa prije nego što je gotov, jednostavno kliknite poništi (undo) na dnu prozora.

Također možete instalirati aplikaciju Google Tasks zadataka na svoj pametni telefon ili tablet kako biste mogli provjeravati i uređivati popise čak i u pokretu.


Ostale korisne značajke Google Tasks zadataka

Ove korisne značajke Google zadataka olakšat će upravljanje vašim popisima obveza:

  • Stvorite više popisa. Kliknite zadaci na vrhu prozora kako biste otvorili padajući izbornik. Odaberite stvori novi popis i unesite ime za popis. Kliknite gotovo. Odaberite dodaj zadatak da biste popunili svoj popis.
  • Preimenovanje popisa. Kliknite više (ikona s tri točkice) i odaberite preimenuj popis.
  • Promijenite redoslijed zadataka. Kliknite i povucite svaki zadatak gore ili dolje po popisu.
  • Premjestite zadatak na drugi popis. Desnom tipkom miša kliknite zadatak i na izborniku odaberite premjesti na drugi popis.
  • Dodajte podsjetnike Google zadacima iz Google kalendara. Kopirajte postojeće podsjetnike iz Google kalendara klikom na više (ikona s tri točkice)  i odabirom kopiraj podsjetnike u zadatke.
  • Poredajte svoje obveze. Popise koje sastavljate možete sortirati bilo po redoslijedu u kojem ste ih napravili ili prema roku. Kliknite više, a ispod izbornika sortiraj po izboru odaberite moj redoslijed ili datum.


Ako želite saznati više o korištenju Google zadataka ili bilo koje druge Googleove aplikacije, obratite se našem timu stručnjaka.