Blog

Savjeti iz IT svijeta

online greške

Pet grešaka koje tvrtke moraju izbjegavati online

Kao vlasnik male tvrtke vjerojatno ste upotrebljavali društvene medije da biste uspostavili vezu s klijentima i podijelili priče koje će pozitivno utjecati na vašu tvrtku. Dok su društveni mediji izvrstan alat za poticanje naziva vaše tvrtke, ako se pogrešno koristi, to bi samo moglo uništiti vaš online ugled. Ovdje su neke uobičajene pogreške koje biste trebali izbjegavati prilikom uvođenja marketinga društvenih medija u vaše poslovanje.

Vaš online ugled neće voditi brigu o sebi

Pod pretpostavkom da vašoj tvrtki nije potrebna strategija online upravljanja ugledom najčešća je pogreška koju bi vlasnici tvrtki trebali izbjegavati. Samo zato što su recenzije vaše tvrtke danas bile pozitivne, ne znači da će biti sutra. Vaš online ugled može se promijeniti u trenu.

Razmislite o tome: Ključ za zaštitu vašeg poslovanja od štetnih loših recenzija je dobra strategija. Ukratko - to je proces koji bi mogao poboljšati vašu reputaciju ili je slomiti, a vi biste trebali biti posebno oprezni. Što više radite online ugledu, imate više kontrole nad onim što se pojavljuje u tražilicama za vaše proizvode ili usluge.


Izražavanje osobnog mišljenja

Pogriješiti ćete ako svojim emocijama dozvolite kreiranje sadržaja na profilima društvenih medija u svojoj tvrtki. Rasprava o religiji, politici ili drugim kontroverznim pitanjima može isključiti ljude koji su važni za vaše poslovanje. Ako nisu relevantni za prirodu vašeg poslovanja, izbjegavajte spominjati osjetljive teme. Umjesto toga, pokušajte zadržati neutralan ton, jer je cilj vaših društvenih napora privući sve korisnike.


Ignoriranje ili agresivno reagiranje na negativne komentare

Negativne povratne informacije mogu biti bolne za slušanje ali, ako možete ostaviti po strani svoj ponos, to je prava prilika za poboljšanje. Kada korisnici ostavljaju negativan komentar, ignoriranje može prouzročiti da stvari krenu iz lošeg u gore. Korisnici mogu misliti da ne shvaćate njihov problem ozbiljno, te se negativan komentar može proširiti na sve vrste platformi, koje brzo postaju nemoguće za kontrolirati.

Također, nemojte dopustiti da stvari izmaknu kontroli - pravovremeno odgovorite i pokušajte riješiti probleme najbolje što možete, a ne objavljivanjem uvredljivih riječi ili slanjem ljutih e-poruka autorima loših povratnih informacija.


Objavljivanje lažnih recenzija (i negativnih i pozitivnih)

Još jedna pogreška u vezi s ugledom je objavljivanje negativnih recenzija na web-lokaciji vaših konkurenata kako bi se ublažio njihov kredibilitet. Ova podređena strategija je etički pogrešna.

S druge strane, utjecajne web-stranice kao što je Google imaju algoritme koji pomažu u otklanjanju lažnih povratnih informacija od kupaca, tako da je pogrešno postavljanje lažnih recenzija klijenata kako bi se poboljšalo vaše poslovanje. Jednostavno gubitak vremena i truda. Umjesto toga, usredotočite se na isporuku visokokvalitetnih proizvoda i usluga kako biste generirali autentične recenzije kupaca, što se može dugoročno isplatiti.


Biti nedosljedan

Da biste izgradili dobar ugled na mreži, morate biti dosljedni. Vaši obožavatelji društvenih medija pratili su vašu stranicu s razlogom - imaju određena očekivanja da ćete objavljivati redovne i zanimljive sadržaje. Ažuriranje društvenih medija s deset postova jednog dana, nakon čega slijedi potpuna tišina sljedećih nekoliko tjedana, loš je primjer dosljednosti. Nemojte nestati danima ili tjednima. Pokušajte održati rutinu i redovito komunicirati s publikom.

Pouzdan online ugled važan je dio javne slike vaše tvrtke. Ako želite razgovarati o tome kako uspostaviti online prisutnost ili trebate stručnu pomoć za otvaranje profila kontaktirajte nas već danas.